Voorwaarden voor verzending van onze producten

Nadat je je bestelling succesvol hebt afgerond, vindt de verzending plaats na ontvangst van je betaling via de bank. Je bestelling wordt op dat moment in ons systeem verwerkt. Wanneer je bestelde artikel op voorraad is, zullen de magazijnmedewerkers van Magnetic Healthcare je bestelling direct voor je inpakken en verzenden.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je meerdere artikelen hebt besteld waarvan er één wel op voorraad is in ons magazijn en de andere uit één van onze megastores moet komen. Zodra het overige artikel, dat uit een megastore moest komen, binnen is, wordt de gehele bestelling dezelfde dag nog naar je toe gestuurd. Zodra je pakket ons magazijn verlaat ontvang je van ons een track & trace code zodat je je pakket zelf kan volgen. Mochten er toch vragen ontstaan rondom de status van je bestelling, neem dan even contact met ons op.

Retourzending

Wat vervelend dat je jouw bestelling niet in goede staat hebt ontvangen.

Als je bestelling kapot of incompleet is, dan lossen we dit graag zo snel mogelijk voor je op! Neem daarom snel contact met ons op. Dat kan telefonisch of per mail. Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven en overleg samen met ons welke oplossing het beste past bij de situatie.

Heb je het idee dat je niet alles van het product hebt ontvangen of is het product niet het product dat je besteld hebt? Neem dan telefonisch contact op en meld ons wat er niet goed is gegaan, we helpen je graag. Samen beoordelen we of je het product retour stuurt of dat we de ontbrekende delen naleveren.

Uitzondering! Wanneer het artikel is gedragen, gebruikt of wanneer het product niet meer in zijn originele verpakking zit, kunnen we het helaas niet retour nemen.

Het product is beschadigd

Heb je het product ontvangen maar is het product volgens jou beschadigd? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij lossen dit graag voor je op. Neem via e-mail even contact met ons op. Liefst met bijgevoegde foto’s.

Pakket niet ontvangen

Soms kan het gebeuren dat je je pakket onverhoopt niet de volgende dag ontvangt terwijl dit wel is aangegeven in de orderbevestiging. Dat vinden wij natuurlijk vervelend! We raden je aan even wat gegevens te controleren.

  • Controleer de track & trace code van het pakket
  • Bekijk nog even of je ingevoerde track & trace code correspondeert met de code die je van ons in de mail hebt ontvangen. Klopt deze wel kijk dan ook even of de leverdatum misschien is verschoven.
  • Controleer het bezorgadres
  • Correspondeert het bezorgadres met het adres waar je het pakket verwacht?
  • Kijk even in je brievenbus
  • Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met ons via e-mail.

Geïnteresseerd in onze magneet-producten? Bekijk het volledige assortiment in de webshop!